Nasze biuro powstało w 1997 roku. Jego Prezesem jest biegły rewident z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem, członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Pracownicy Biura są absolwentami studiów o kierunkach ekonomicznych (również podyplomowych studiów rachunkowości), posiadają certyfikaty Ministra Finansów uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, swoje kwalifikacje uzupełniają na kursach i szkoleniach.

Spółka jest wpisana na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych.

Działalność Biura objęta jest obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej.

Od samego początku naszej działalności stawiamy na indywidualne podejście do każdego Klienta, a także priorytetowe traktowanie każdego zlecenia.

Jak pracujemy ?

  • do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie
  • każde zadanie jest dla nas priorytetowe
  • nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, dzięki czemu zawsze jesteśmy na bieżąco, aby móc oferować najbardziej korzystne rozwiązania
  • zapewniamy pełną dyskrecję, zarówno w trakcie współpracy, jak i po jej zakończeniu
  • posiadamy własne, wypracowane metody współpracy
  • służymy fachowym doradztwem